FAQ page

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen.
Home / FAQ page

Frequently Asked Questions

Selecteer een van de onderstaande vragen voor een antwoord

Wat voor organisatie is de Kunst van Inkopen?
De Kunst van Inkopen is een netwerkorganisatie van zelfstandige Inkoopadviseurs die elk beschikken over ruime inkoopexpertise en hun eigen specialisme.
Hoe weet ik zeker dat de adviseurs van de Kunst van Inkopen over de meest actuele kennis beschikken?
Juist als zelfstandige adviseurs en ondernemers is het essentieel om op de hoogte te zijn en te blijven van de nieuwste ontwikkelingen. We zijn lid van de Nevi, bezoeken vakbijeenkomsten, doen onze opleidingen en geven zelf trainingen en presentaties. Daarnaast hebben we zeswekelijkse bijeenkomsten om de vergaarde kennis te delen en nieuwe oplossingen te bedenken voor onze opdrachtgevers.
Wanneer ik één van u inhuur, hoe zit het dan met eventuele vervanging bij ziekte.
Binnen de Kunst van Inkopen is dat, naast kennisdeling, kwaliteitsborging een belangrijke reden voor samenwerking is. We vragen elkaar om adviezen en documenten te beoordelen, waardoor vervanging bij ziekte of invallen bij vakantie soepel kan verlopen.
Hoe kom ik in contact met de specialist voor mijn specifieke vraag?
Wanneer u ons algemene nummer belt of info@dekunstvaninkopen.nl mailt, bespreken we uw vraag en wordt door de desbetreffende adviseur rechtstreeks contact met u opgenomen.
Zijn jullie bekend met Best Value Procurement?
Zeker! Wij voeren al sinds 2010 aanbestedingen door middel van BVP uit. In onze ogen is BVP dè manier om niet alleen de juiste leverancier of dienstverlener te vinden, maar ook een succesvolle uitvoering te waarborgen.
Voor welke specialismen kan ik bij de Kunst van Inkopen terecht?
Onze opdrachtgevers zijn o.m. Ministeries, gemeentes, waterschappen, scholen, gezondheidszorg. Onze specialismen zijn optimalisering van de inkoopfunctie, Best Value Procurement, Europees aanbesteden van alle mogelijke producten en diensten waaronder ICT, copiers, personeelsdiensten, catering, voeding, schoonmaak etc.
Wij staan aan het begin van het ontwikkelen van een centrale of gecoördineerde inkoop. Wat kan de Kunst van Inkopen voor ons betekenen?
Na een gratis oriënterend gesprek kunnen wij u een voorstel op maat doen. Dat is bijvoorbeeld starten met een spendanalyse. Eén van onze adviseurs heeft een systeem ontwikkeld dat zeer snel en duidelijk uw uitgaven in kaart brengt. Met dat systeem kun u periodiek zelf een analyse maken en vinger aan de pols houden. Op basis van de spendanalyse kunnen volgende stappen genomen worden: opleidingen, een aanbestedingenplan met prioriteiten, aanbestedingen begeleiden, etc.

Geen antwoord op uw vraag? Neem contact met ons op!

Neem contact op

Contact formulier

Na het verzenden van uw e-mail nemen wij z.s.m. contact met u op!